Większe projekty realizowane przez naszą firmę:
System obsługi dla zewnętrznych CallCenter
Dla Klienta z sektora usług telekomunikacyjnych, wykonaliśmy wdrożenie dedykowanej aplikacji łączącej się z bazą danych CRM organizacji, umożliwiającej zewnętrznym partnerom biznesowym wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji on-line o abonentach firmy. Nacisk w tym projekcie położono na łatwość obsługi systemu oraz bezpieczeństwo danych Spółki.
System Obsługi Pacjentów
Zlecenie obejmowało analizę wymagań, produkcję oraz wdrożenie autorskiego systemu do obsługi Pacjentów Gabinetu Psychologicznego zawierającego następujące funkcjonalności i moduły:
- rejestracja oraz ewidencja kart Pacjentów
- kalendarz wizyt z możliwością rezerwacji elektronicznej
- moduł płatności on-line z integracją przelewy24.pl
- moduł fakturowy z integracją z wfirma.pl
- moduł powiadomień SMS z integracją z serwersms.pl
- moduł powiadomień e-mail (w oparciu do serwer SMTP)
Kompletny system e-commerce
Projekt miał na celu stworzenie przejrzystego i intuicyjnego systemu e-commerce dla celów sprzedaży używanego sprzętu komputerowego oraz smart. Wdrożyliśmy autorską aplikację WWW do obsługi zamówień i prezentacji katalogu produktów importowanych od zewnętrznego partnera biznesowego w formie Excel’a. System umożliwia pracownikom firmy pełną obsługę zamówień sklepu internetowego, a Klientom śledzenie statusu swojego zamówienia on-line.
Monitoring CRM
Intencją Klienta było otrzymanie systemu monitoringu procesów biznesowych służącego do bieżącej obserwacji operacji CRM pod kątem awarii oraz ewidencjonowania uszkodzonych procesów w celu ich naprawy. Wdrożyliśmy autorską aplikację, która na bieżąco weryfikuje procesy biznesowe organizacji i automatycznie powiadamia pracowników o znalezionych usterkach.
Poradnia Psychologiczna i Psychoterapia Intimed
Dla naszego Klienta wykonaliśmy i wykonujemy następujące czynności:
- migracja strony WWW od dotychczasowego operatora
- utrzymanie strony internetowej, modyfikacje treści
- hosting WWW oraz skrzynek pocztowych
Otrzymane zlecenie obejmowało stworzenie dedykowanego systemu obsługi klientów firmy hostingowej. W zakresie prac wykonano projekt bazy danych, projekt całego panelu CRM wraz z panelem administratora, wydruki, powiadomienia e-mail oraz dwustronną integrację z operatorem płatnosci PayU.